Атестація – 2024

10.10.2023 року 9.00

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Атестація – 2021

30 березня було проведено підсумкове засідання шкільної атестаційної комісії. Голова комісії Тамара Михайлівна Валавіна представила результативність роботи 10 педагогічних працівників, які відповідно до Типового положення повинні були проатестуватися в цьому році:

  • Валавіна Тамара Михайлівна, учитель трудового навчання
  • Цеброва Ірина Михайлівна , учитель початкових класів
  • Цимбал Віра Володимирівна, учитель початкових класів
  • Тарасенко Яна Сергіївна , учитель української мови, літератури та зарубіжної літератури
  • Матвєєнко Олена Львівна, учитель фізичної культури
  • Рауткін Олег Юрійович, учитель фізичної культури
  • Кравцова Яна Володимирівна, учитель обслуговуючої праці, основ здоров’я, образотворчого мистецтва
  • Зубко Наталія Петрівна , учитель географії
  • Васильєва Катерина Ігорівна, педагог-організатор, учитель української мови, літератури та зарубіжної літератури
  • Галкіна Карина Вячеславівна, завідуюча бібліотеки

Тамара Михайлівна наголосила, що кожен працівник, що атестується, систематично працює над підвищенням методичного рівня та професійної компетентності, має позитивні результати в педагогічній діяльності, а саме:

Валавіна Тамара Михайлівна

Тамара Михайлівна виявляє високий рівень професіоналізму, має ґрунтовну науково-теоретичну підготовку, досконало володіє ефективними формами та методами навчання,  формує в учнів основні ключові компетентності, передбачені програмою. Вміло використовує на уроках сучасні технології та методи компетентнісно орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу. Володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів, формує навички самостійно здобувати знання та застосовувати їх на практиці. У процесі навчання учитель спрямовує роботу дітей на грунтовне та свідоме засвоєння програмового матеріалу, вчить самостійно виділяти головне. Педагог надає методичну допомогу колегам щодо планування й проведення уроків відповідно до вимог сучасності, узагальнення педагогічного досвіду, консультує учителів щодо виявлення обдарованих учнів та підготовки їх до предметної олімпіади та творчих конкурсів.

Постійно підвищує свій професійний рівень, бере активну участь у методичних формах роботи на рівні школи та міста:  з 2016 року очолює методичну раду в навчальному закладі, 2016-2021 н.р. – керівник шкільної ТГ «Формування та розвиток ключових компетентностей учнів відповідно до Концепції нової української школи», участь у вебінарах «Актуальні питання управління навчальним закладом в умовах децентралізації освітніх процесів: оптимізація мережі комунальних ЗНЗ шляхом створення опорних шкіл, реформування обліку дітей і підлітків шкільного віку» та «Нова українська школа: коментар до «Основ стандарту». 2017-2018 н.р. – учасник обласного семінару «Реалії та перспективи реалізації допрофільного і профільного навчання в закладах загальної середньої освіти Донецької області»: презентація моделі  допрофільного навчання в умовах НУШ», управлінської (не) конференції «Досягнення, відкриття та шляхи розвитку універсального освітнього простору НУШ»; 2018-2019 н.р. – учасник обласного семінару «Профільне навчання в умовах реформування освіти в Донецькій області», міського семінару-практикуму  «Створення інклюзивного освітнього середовища в умовах реалізації завдань Нової української школи». 2019-2020 н.р. – учасник вебінару «Компетентнісний та інтегральний підходи до викладання технологій та трудового навчання». 2020-2021 н.р. – учасник вебінару «Ментальні карти як засіб структурування та візуалізації навчального матеріалу на уроках трудового навчання».

Вихованці педагога є переможцями міських та обласних творчих конкурсів:2016-2017 н.р. – 2 переможці обласної виставки-конкурсу квіткових композицій до Дня Захисника України; 3 переможці міського природоохоронного конкурсу «Збережемо наші первоцвіти» в номінаціях «Первоцвіт своїми руками», 7 переможців міського етапу обласної виставки-конкурсу декоративно-ужиткового мистецтва «Знай і люби свій край» в шести номінаціях; 2017-2018 н.р. – міський природоохоронний конкурс «Збережемо наші первоцвіти» – 4 переможці; міський еколого-просвітницький конкурс «Зимова красуня» – 6 переможців; 2018-2019 н.р. Обласна мистецька Web-вітрина «Життя без сміття», номінація «Декоративно-ужиткове мистецтво» – 7 переможців; міський еколого-просвітницький конкурс «Зимова красуня» – 5 переможців; 2019-2020 н.р. –  3 переможці міського етапу обласної виставки-конкурсу ДУМ та образотворчого мистецтва  «Великодній дивограй!».

Цеброва Ірина Михайлівна

Педагог постійно підвищує свій професійний рівень, бере активну участь у методичних формах роботи на рівні школи та міста: 2016-2017 н.р. – «Формування та розвиток ключових компетентностей учнів відповідно до Концепції нової української школи» (шкільна творча група); 2017-2018 н.р. – «Школа вчителя 2-го класу» (виступ з досвіду роботи на рівні міста з теми «Завдання як засіб формування ключових компетентностей»), «Формування та розвиток ключових компетентностей учнів відповідно до Концепції нової української школи» (шкільна творча група), робота у складі оргкомітету з проведення міського творчого конкурсу «Ерудит»; 2018-2019 н.р.  – «Формування та розвиток ключових компетентностей учнів відповідно до Концепції нової української школи» (шкільна творча група), «Школа вчителя 3-го класу», підготовка семінару для вчителів початкових класів «Міжпредметні зв’язки та міжпредметна інтеграція. Переваги інтегрованого навчання». Проведено відкритий інтегрований урок з предмету «Я досліджую світ» на тему «Про що може розповісти упаковка товару?» (на рівні міста); 2019-2020 н.р. – «Формування та розвиток ключових компетентностей учнів відповідно до Концепції нової української школи» (шкільна творча група), проведено відкритий майстер-клас для вчителів початкових класів із теми «Формування вміння навчатися впродовж життя як ключової компетентності учня нової української школи».

Має власні друковані роботи у професійних періодичних виданнях: 2016 р. – конспект уроку з природознавства «Рух вітру» (журнал «Початкова школа»).

Учні педагога є переможцями міських та обласних предметних та творчих конкурсів: конкурс знавців української мови імені Петра Яцика (міський рівень) – III місце (2016-2017 н.р.), I місце (2019-2020 н.р.); Міжнародний природничий інтерактивний конкурс «КОЛОСОК осінній»: золотий сертифікат отримали 6 учнів (2016-2017 н.р.), 2 учні (2018-2019 н.р.). 6 учнів (2019-2020 н.р.), 5 учнів отримали срібний сертифікат  у 2018-2019 н.р.; міський етап обласної виставки-конкурсу декоративно-ужиткового мистецтва «Знай і люби свій край!»  у номінації «живопис» – I та  II місце  (2016-2017 н.р.); X Всеукраїнський дитячо-юнацький фестиваль народного мистецтва «Смарагдові витоки» в номінації «живопис» – I місце; у  дитячому конкурсі для учнів 4-х класів «Юний ерудит» у номінація «математика» – III місце.

Щороку вчитель має переможців предметних конкурсів  «Кенгуру» та «Кришталева сова».

Цимбал Віра Володимирівна

Педагог постійно підвищує свій професійний рівень, бере активну участь у методичних формах роботи на рівні школи та міста: З 2016 року працює у складі шкільної ТГ «Формування та розвиток ключових компетентностей учнів відповідно до Концепції нової української школи»; 2016-2017 н.р. – переможець обласної WEB-вітрини «Інновації у роботі з першокласниками» у номінації «Відео-огляд «Інновації у роботі з першокласниками під час проведення позаурочних заходів, учасник II обласного Конгресу освітян Донеччини; 2017-2018 н.р. – учасник обласного семінару – практикуму «Покровські зустрічі. Поняття «Сім’я» та «Шлюб» в концепції сучасної освіти»; 2019-2020 н.р. – семінар-практикум з теми: «Міжпредметні зв’язки та міжпредметна інтеграція. Переваги інтегрованого навчання» (на рівні міста). Проведено відкритий майстер-клас для вчителів початкових класів із теми «Переваги інтегрованого навчання»; учасник I обласного фестивалю рідної мови «Мова мого роду – мова мого народу».

Педагог систематично проводить роботу щодо формування дослідницьких навичок в учнів, залучає їх до роботи в проєкті «Впровадження основ фізики в курс «Природознавство» початкової школи». Своїм досвідом роботи над цим проєктом учитель поділився у науковому журналі «INNOVATIVE SOLUTIONS IN MODERN SCIENCE». Має власні друковані роботи у професійних періодичних виданнях: 2016-2017 н.р. – стаття «Застосування методу проектів для формування пізнавальної активності учнів в початковій школі» у журналі «Інноваційні рішення в сучасній науці». 2017-2018 н.р. – учасник Дев’ятої  міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» та шостої Міжнародної виставки освіта за кордоном «World Edu» (м.Слов’янськ, 2017).

Вихованці педагога є переможцями міських та обласних предметних та творчих конкурсів: 2018-2019 н.р. – I місце в окружному етапі IV міського дитячого фестивалю “З Україною в серці!» «Мова – душа народу, серце нації!»; Міжнародний природничий інтерактивний конкурс «Колосок» – 6 учнів отримали золоті сертифікати  та 10 учнів  – срібні сертифікати  (2018-2019 н.р.); 1 золотий та 5 срібних сертифікати (2019-2020 н.р.).

 

Тарасенко Яна Сергіївна

Яна Сергіївна систематично працює над підвищенням свого фахового рівня, бере участь у професійних конкурсах: 2016-2017 н.р. – II місце в міському етапі обласного конкурсу «Віртуальні виставки: феєрія знахідок»; 2017-2018 н.р. – II місце в міському етапі  обласного інтернет-конкурсу літературно-мистецької та педагогічної медіатворчості з  української мови і літератури, російської мови  та зарубіжної літератури «Створи шедевр» у  номінації «Літературна кав’ярня»; 2018-2019 н.р. – II місце в міському етапі  обласного інтернет-конкурсу літературно-мистецької та педагогічної медіатворчості з  української мови і літератури, російської мови  та зарубіжної літератури «Створи шедевр», номінація «Методичні новації»; 2019-2020 н.р. – I місце у міському етапі та II місце у обласному етапі обласного конкурсу обласного інтернет-конкурсу літературно-мистецької медіатворчості «Створи шедевр» у номінації «Методичні новації»; член журі міського етапу X Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Т.Г.Шевченка; працює у складі шкільних творчих груп: 2016-2019 н.р. – «Наступність змістовних ліній у нових Державних стандартах початкової та основної школи»; з 2017 по 2020 н.р. – член журі міського етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. Т.Шевченка; 2018-2019 й 2020-2021 н.р.-член журі міського етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика; З 2017 року працює  екзаменатором на ЗНО.

Має власні методичні публікації: 2017-2018 н.р.–збірник творчих завдань для учнів 5-9 класів «Розвиток творчих здібностей та загальнокультурної грамотності учнів засобами українознавства»; стаття «Формування професійної мовної компетентності фахівців». 2018-2019 н.р. – методична збірка «Енциклопедія українознавства за творами Григорія Квітки-Основ’яненка», електронний міні-підручник із зарубіжної літератури для 7 класу «Літературний детектив». 2019-2020 н.р. – Навчально-методична скарбничка «Громадянська відповідальність»; мультимедійні інтерактивні вправи на уроках зарубіжної літератури; тести з української мови та літератури  (створено на платформі освітнього проекту «На Урок», «Test Pad»).

Учитель приділяє увагу роботі з обдарованими учнями, її вихованці є переможцями предметних та творчих конкурсів: 2016-2017 н.р. – II місце  у XVI  Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!» (на міському рівні), ІІІ місце  (на міському рівні) у VII Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Тараса Шевченка (Пуликова Г., 11 кл.); Рашевська Д., 11 кл. – ІІІ місце, Врублевська Ю., 6 кл. – І місце, Валавіна С., 6 кл. – ІІ місце у регіональному етапі конкурсу відгуків на сучасну дитячу прозу «Зимові читання»; Валавіна С., 6 кл. – переможець міського конкурсу «Моє місто майбутнього», Тарасенко В., 5 кл. – І місце у регіональному етапі конкурсу відгуків на сучасну дитячу прозу «Літні читання»; переможці обласного фестивалю «Шукай краси, добра шукай!» (Кобзін В., Пуликова Г., Рашевська Д., 11 кл.); 2017-2018 н.р. – ІІ місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу військово-патріотичної творчості учнівської молоді «За нашу свободу!» (Валавіна С., 7 кл); І місце у регіональному етапі конкурсу відгуків на сучасну дитячу прозу «Зимові читання» (Врублевська Ю., 7 кл.); Давиденко І., 7 кл. – І місце  у міському та обласному етапах обласного інтернет-конкурсу літературно – мистецької та педагогічної медіатворчості з  української мови і літератури, російської мови  та зарубіжної літератури, світової літератури «Створи шедевр», номінація «Медіаконтент юного словесника», Тарасенко В., 6 кл. – переможець обласного етапу Обласного фестивалю “Шукай краси, добра шукай!”, номінація “Буктрейлер», переможець міського етапу соціокультурного проекту «Вся Україна читає дітям» «Зимові читання-2018», І місце  у II міському конкурсі електронних презентацій “Ми-сини єдиної України”; 2018-2019 н.р. – III місце у XIX Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. Петра Яцика (Явнікова Ю., 8 кл.); III місце у міському етапі обласного інтернет-конкурсу літературно-мистецької медіатворчості «Створи шедевр» у номінації «Медіаконтент юного словесника» (Тарасенко В., 7 кл.); II місце у XVIII Всеукраїнському конкурсі «Об’єднаймося ж, брати мої!» (Валавіна  С., Врублевська Ю., Явнікова Ю., 8-А кл.); I місце у міському та обласному етапах обласного інтернет- конкурсу літературно-мистецької медіатворчості «Створи шедевр» у номінації «Медіаконтент юного словесника» (Давиденко І., 8-А кл.); 2019-2020 н.р. III місце у міському етапі Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури; I місце у міському етапі ХІІІ Олексиних читань (Явнікова Ю., 9 кл.); III місце у міському етапі X Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. Т.Шевченка – 2019 ( Сиса О., 9 кл.); 7 учнів 8-9 класів – II місце у XIX Всеукраїнському конкурсі “Об’єднаймося ж, брати мої!”; переможець у номінації «Краща презентація»  міського  конкурсу  учнівських презентацій, присвячених Дню пам’яті та примирення та Дню перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (Тарасенко В., 8 кл.); 2020-2021 н.р. – III місце (обласний рівень) у обласному національно-патріотичному квесті «Знай і люби свій рідний край!» («Біленьківські гірці», команда учнів 10 класу), лауреат обласного етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося брати мої» у номінації «Історія України і Державотворення» (Явнікова Ю., 10 клас).

Матвєєнко Олена Львівна

Матвєєнко О.Л. cистематично працює над підвищенням свого фахового рівня: бере участь у роботі міської методичної комісії вчителів фізичного виховання; працює у складі творчої групи «Популярна енциклопедія спорту» на рівні міста; у 2019-2020 н.р. – брала участь у семінарах: «Удосконалення педагогічної майстерності шляхом упровадження передового педагогічного досвіду в умовах дистанційного навчання», «Використання нових варіативних модулів та міжнародного досвіду на уроках фізичної культури», у конкурсі фотоколажів «Спорт – моє покликання!». У 2020-2021 н.р. – лауреат обласного Web-марафону «Спорт заради розвитку-нова концепція впровадження та реалізації цілей сталого розвитку» у номінації «Міцне здоров’я»; учасник Web вітрини (фрагмент уроку в 11 класі з теми «Розвиток фізичних якостей методом кругового тренування», фрагмент заняття гуртка оздоровчої гімнастики).

Педагог організовує в школі різноманітні спортивні змагання та свята. Передає досвід молодим колегам. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів. Пропагує здоровий спосіб життя.

Рауткін Олег Юрійович

Педагог працює індивідуально з дитиною за програмою допоміжної школи. Творчо підходить до планування й проведення занять, навчальний матеріал подає у цікавій і доступній формі, найчастіше застосовує завдання, що є засобами підвищення свідомості та  рівня знань, формування в учня практичних умінь і навичок. Це підготовчі, вступні, пробні, тренувальні та творчі вправи, різні види інструкцій, графічні роботи, практичні роботи виробничого характеру. На кожному занятті використовує ігровий підхід у навчанні, проектує шляхи реабілітації та соціальної адаптації учня відповідно до динаміки його розвитку. Успішній роботі сприяє розроблений вчителем методичний матеріал: інформативний (опорні схеми, тезисний виклад матеріалу),  ілюстративно-наочний (карто-схеми, малюнки, кросворди), понятійний (таблиці-зразки).

Постійно підвищує рівень педагогічної майстерності шляхом самоосвітньої діяльності, бере участь у методичних формах роботи, що проводяться на онлайн-платформах: семінар-практикум «Дитина з особливими потребами: зрозуміти і допомогти» (2019), вебінар «Корекційні методики роботи з дітьми з розладами мовлення та порушеннями опорно-рухового апарату» (2019).

У 2018 році пройшла онлайн-курси на освітній платформі Edera за темами: «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» , «Недискримінаційний підхід у навчанні», «Участь батьків у організації інклюзивного навчання», «Домедична допомога», «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими потребами», а також успішно пройшла онлайн-курс «Вчимося жити разом».

У грудні 2019 року Наталія Федорівна провела на базі Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №26 майстер-клас для вчителів, які працюють із дітьми з особливими потребами, на тему «Використання арт-технік у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами» та представила на засіданні педагогічної ради досвід роботи з теми «Застосування інноваційних методів роботи як засіб реалізації особистісно орієнтованого підходу до навчання і виховання учнів із особливими потребами».

Кравцова Яна Володимирівна

Педагог постійно підвищує рівень професійної майстерності, бере активну участь у вивченні та розповсюдженні перспективного педагогічного досвіду через участь у різних методичних формах роботи на міському рівні: 2016-2017 н.р. – керівник міської ТГ «Адміністрування міського сайту вчителів обслуговуючої праці»; переможець міського етапу-огляду соціально-правових проектів «Скажи «ні» пияцтву та тютюнопалінню» з проектом «Відповідально стався до життя»;  2017-2018 н.р. – член предметної комісії з перевірки олімпіадних робіт міського етапу Всеукраїнської олімпіади з обслуговуючої праці; 2018-2019 н.р. – очолювала дизайн-студію вчителів ТН «Використання різноманітних технік декоративно-ужиткового мистецтва при створенні творчих проектів». 2019-2020 н.р. – член комісії з перевірки робіт учнів 8 класу міського етапу Всеукраїнської олімпіади з обслуговуючої праці; адміністратор творчої групи вчителів трудового навчання на Facebook Краматорськ TECHNOLOGY. 2020-2021 н.р. – керівник шкільного гуртка «Чарівні візерунки».

Учитель приділяє увагу роботі з обдарованими учнями: 2016-2017 н.р.- II місце в міській олімпіаді з обслуговуючої праці (Дубограй А., 10 кл.); 2 переможці обласної виставки-конкурсу квіткових композицій до Дня Захисника України; 1 переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу військово-патріотичної творчості учнівської молоді «За нашу свободу!», 3 переможці міського природоохоронного конкурсу «Збережемо наші первоцвіти» в номінаціях «Плакат» й «Первоцвіт своїми руками», 2 переможці міського етапу V Всеукраїнського творчого конкурсу «Малюнок, вірш, лист до мами» в номінації «Малюнок», 7 переможців міського етапу обласної виставки-конкурсу декоративно-ужиткового мистецтва «Знай і люби свій край» в шести номінаціях, 1 переможець міського етапу конкурсу «Моє місто/село на долоньках» в номінації «Малюнок». 2017-2018 н.р. – I місце в обласній виставці-конкурсі великоднього аранжування «Благовіст» (Дубограй А.. 11 кл.); міський природоохоронний конкурс «Збережемо наші первоцвіти» – 4 переможці; міський еколого-просвітницький конкурс «Зимова красуня» – 6 переможців; 2018-2019 н.р.: обласна мистецька Web-вітрина «Життя без сміття», номінація «Декоративно-ужиткове мистецтво» – 7 переможців; міський еколого-просвітницький конкурс «Зимова красуня» – 5 переможців; міський конкурс малюнків, присвячений 150-річчю Краматорська «Мій подарунок місту, яке я люблю» – 10 переможців; I місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу дитячих малюнків та робіт декоративно-прикладної творчості на протипожежну та техногенну тематику «Кращий пожежний – це ти обережний!» (Морозова А., Пінтікова К., 6 кл.); I місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу творчості та учнівської молоді «За нашу свободу!» у номінації «Графіка. Кольоровий олівець» (Газейкіна Л., 7 кл.).                    2019-2020 н.р. –  III м. у міському етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з обслуговуючої праці (Четова Т., 8 кл.); 5 переможців міського конкурсу дитячої творчості «Мій домашній улюбленець»; 3 переможці міського етапу обласної виставки-конкурсу ДУМ та образотворчого мистецтва  «Великодній дивограй!»; переможець Бліц-конкурсу дитячої творчості «Мій дім-моя фортеця!» (номінація «Плакат/колаж: Мій ресурсоефективний дім: чи я в домі господар?» (Лугова Я. 6 кл.). 2020-2021 н.р. – II м. у обласному конкурсі малюнків «Зимові візерунки-2020» (Кононова Олександра, 5а).

Має власні друковані роботи: 2019-2020 н.р. – матеріали до посібника «Декоративні квіти. Заколка для волосся. Інтелект карта»; методичні матеріали за темою «Впровадження QR-кодів в навчальний процес сучасної школи на прикладі проведення технологічного QR-квесту «Навчаємо разом».

Зубко Наталія Петрівна

Петрівна систематично працює над підвищенням свого фахового рівня, ділиться власним досвідом із колегами: 2016-2017 н.р – ТГ «Розвиток пізнавальних інтересів учнів під час участі у практично-орієнтованих проектах»; 2018-2019 н.р. –  член журі обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», член журі обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Джерело творчості»; 2019-2020 н.р. –  ТГ «Впровадження інноваційних форм і методів навчання на уроках географії». З 2016 року постійно працює у складі журі міського етапу Всеукраїнської олімпіади з географії.

Вихованці педагога є переможцями міського та обласного етапу  Всеукраїнської олімпіади з географії:  2016-2017 н.р  – ІІІ м. (Бутко В., 7 кл.; Альошкін О. Ульянкін Д., 10 кл.); 2017-2018 н.р. – ІІІ м. (Редченко А., 9 кл.); 2018-2019 н.р. – ІІІ м. (Редченко А., 10 кл.), II м. (Бутко В., 9 кл.); 2019-2020 н.р. – 4 переможці міського етапу й 1 переможець обласного етапу (Редченко А., 11 кл. – I м.). Учитель щорічно залучає учнів до участі у природоохоронних  конкурсах та акціях: 2017-2018 н.р. – лауреат обласного еколого-краєзнавчого конкурсу, в номінації «Рослини Донецької області» («Екологічна варта», учні 10 кл.); 2018-2019 н.р. – II м. у обласній природоохоронній акції «Стоп, сміття!» у номінації «Творчий звіт» (Прокидянчик Д., 9 кл.); 2019-2020 н.р. – переможець  дитячого конкурсу екологічного малюнку «Екологічними стежками рідної України» (номінація «Заповідники Донеччини») – Волощенко В., 8 кл.

Учитель систематично проводить роботу щодо формування дослідницьких навичок в учнів, залучає їх до роботи в МАН:  2017-2018 н.р. – II м.  у міському та I м. у регіональному етапі  Всеукраїнського конкурсу науково-дослідницьких робіт МАН (Хілько Еліна, Соломка Денис – учні 10 кл.); II м.  у міському етапі (Гетьманенко Євген, 10 кл.). Педагог бере участь у підготовці шкільної команди до міського етапу Всеукраїнської патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), що сприяє розвитку в дітей інтересу до вивчення географії рідного краю, формуванню практичних умінь працювати з топографічною картою, орієнтуватися на місцевості: 2017-2018 н.р. – II м. «Смуга перешкод» (команда учнів 5-6 кл.); 2018-2019 н.р. – I м. «Спортивне орієнтування» (команда учнів 7-8 кл.).

Васильєва Катерина Ігорівна

Васильєва Катерина Ігорівна приділяє увагу роботі з обдарованими учнями, її вихованці є переможцями міських та обласних творчих конкурсів: 2017-2018 н.р – ІІІ м. у обласному конкурсі-огляді дитячої художньої творчості «Дерзайте, ви талановиті» (Молодіна Д., 8 кл.); 2018-2019 н.р – I м.  «Ватра» у Всеукраїнській патріотичній грі «Сокіл» («Джура») (команда учнів 7-8 кл.); IІІ м. у обласному етапі X Всеукраїнського літературно-музичного фестивалю вшанування воїнів України “Розстріляна молодість» (учні 10-11 класів); ІІ м. у окружному етапі міського турніру з Державотворення до Дня Соборності України; 2019-2020 н.р – I м. у міському етапі XI Всеукраїнського літературно-музичного фестивалю вшанування воїнів України “Розстріляна молодість» (учні 8-11 кл.); 2020-2021 н.р. – лауреат обласного Web-марафону «Спорт заради розвитку – нова концепція впровадження та реалізації цілей сталого розвитку» у номінації «Міцне здоров’я»; ІІ м.  в онлайн конкурсі соціальної реклами в рамках Всеукраїнської акції «16 діб проти насильства» під патронатом Управління гуманітарних питань Краматорської міської ради спільно з Фондом ООН у галузі народонаселення.

Педагог постійно підвищує свій професійний рівень, бере активну участь у методичних формах роботи на рівні школи та міста: керівник шкільної команди Всеукраїнської патріотичної гри «Сокіл» («Джура»); шкільний координатор Всеукраїнського проекту «Біоетика»; куратор шкільного самоврядування РАШ «Нове покоління» ( 2017-2020 рр.); 2018-2019 н.р. – семінар «Формування національної свідомості учнів засобами патріотичного, екологічного та родинного виховання»; 2019-2020 н.р. – розробка педагогічної ради (дистанційно на Classroom) за темою «Стан правової та психологічної підтримки дітей та молоді, які потрапили в складні життєві обставини. Завдання педагогічного колективу щодо позитивного розв’язання проблемних ситуацій», 2020-2021 н.р. презентувала набутий досвід з мультимедійними компонентами колегам, а саме розробка власних тестових завдань на різних інтернет платформах, робота на платформі NZ.UA. У березні 2021 року презентувала свій досвід роботи з теми самоосвіти «Взаємозв’язок школи, сім’ї та громадськості у вихованні молодого покоління».

Галкіна Карина Вячеславівна

Галкіна Карина В’ячеславівна – керівник Методичної майстерні інновацій «Бібліотека у пошуках нових ідей та рішень» (2016-2017 н.р.), керівник Майстерні інноваційного досвіду (2017-2018 н.р.). Виступала на засіданнях МК ШБ за темами: «Краматорські письменники дітям», «Видавнича діяльність як інновація у роботі шкільної бібліотеки», «Нестандартні форми діяльності бібліотек, покликані сприяти просуванню книги та читання», «Інновації в масовій роботі шкільної бібліотеки: родзинки» – презентація уроку-подорожі «Про Японію – країну, де сходить сонце» (до року Японії в Україні), «Популяризація кращих здобутків національної культурної та духовної спадщини, героїчного минулого і сучасного українського народу», «Підвищення професійної майстерності шкільних бібліотекарів засобами активізації творчого пошуку та впровадження у їх діяльність сучасних форм роботи»,  «Краєзнавча робота як одна із складових соціокультурної діяльності бібліотеки».

Брала участь у творчих конкурсах та фестивалях: міський фестиваль «Великий обсерватор людського життя» до 170-річчя з Дня народження Івана Карпенка-Карого (переможець); обласний фестиваль “Шукай краси, добра шукай”, присвячений 160-річчю від дня народження та 100-річчю від дня смерті геніального сина українського народу І. Я. Франка (буктрейлер на збірку «Зів’яле листя» – переможець); конкурс відгуків на сучасну дитячу та юнацьку прозу «Літні читання-2016»  (переможець регіонального етапу); обласний конкурс «Віртуальні виставки: феєрія знахідок» (номінація «Інокультурний світ» – диплом І ст. міського етапу, номінація «Тема за вибором  учасника» – диплом ІІ ст. міського етапу); конкурс «Зимові читання-2017» (переможець регіонального етапу); Всеукраїнський конкурс «Шкільна бібліотека – 2017», номінація «Шкільна бібліотека – інноваційні проекти» (диплом І ст. міського етапу, диплом ІІ ст. обласного етапу); V Всеукраїнський творчий  конкурс «Малюнок, лист, вірш до мами» (ІІ місце, міський етап); обласна методична вітальня «Сміх людський – чудесна штука! (Павло Глазовий)»: до ювілею письменника інтерактивний плакат (переможець); обласний фестиваль «Шукай краси, добра шукай!» у номінації «Панорама буктрейлерів за творами Л.І.Глібова»: буктрейлери «Український Езоп» (І місце, міський етап), «Жива книга «Леонід Глібов – відомий український байкар» (ІІ місце на міському етапі, переможець обласного рівня); міський конкурс електронних презентацій «Ми – сини єдиної України» (подяка за активну та результативну підготовку учнів). Веде блог шкільної бібліотеки.

Членами атестаційної комісії одноголосно було прийнято рішення про відповідність цих педагогічних працівників займаній посаді, а також тим кваліфікаційним категоріям, на які вони претендували.

Вітаємо

Валавіну Т.М., Цеброву І.М., Цимбал В.В., Тарасенко Я.С., Васильєву К.І., Кравцову Я.В., Зубко Н.П., Матвєєнко О.Л., Рауткіна О.Ю., Галкіну К.В.

з успішним проходженням атестації

та бажаємо натхнення й творчих успіхів!!!