2020-2021 н.р.
Відповідно до указу Президента України від 30 січня 2020 року № 31/2020 «Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 червня 2020 року № 630-р «Про затвердження плану заходів щодо проведення Року математичної освіти в Україні у 2020/2021 навчальному році».
План заходів щодо підвищення якості математичної освіти ( Рік математики) на 2020 – 2021 н.р в ЗОШ №26
№ з/п |
Зміст заходів | Термін проведення |
1. | Опрацювання навчальних програм
з математики, затвердження календарних планів |
серпень- вересень |
2. | Створення у школі умов для вивчення математики за індивідуальною програмою для учнів, які потребують додаткової підтримки в опануванні предмета | серпень- вересень |
3. | Збільшення кількості годин на математику у середній та старшій школі за рахунок варіативної складової | серпень- вересень |
4. | Забезпечення проведення інформаційно – роз’яснювальної роботи серед учнів щодо особливостей ЗНО/ДПА
з математики в 2021 році |
протягом року
|
5. | Використання на уроках математики сучасних освітніх технологій | протягом року |
6. | Проведення методичних заходів (майстер-класів, творчих майстерень, семінарів-практикумів, тренінгів тощо) для вчителів математики з метою обміну досвідом | протягом року |
7. | Сприяти участі вчителів у обласних методичних заходах та курсовій перепідготовці | протягом року |
8. | Провести тиждень математики
|
за окремим планом |
9. | Підготувати учнів до участі у І (шкільному) та ІІ (міському) етапах Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики | жовтень – листопад |
10. | Взяти участь у Всеукраїнському та Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», оnline -олімпіадах з математики | грудень, березень |
11. | Проводити моніторингові дослідження навчальних досягнень учнів за результатами семестрового оцінювання та контрольних робіт | грудень травень |
12. | Створити рубрику «Рік математики» на веб-сайті школи з метою розміщення інформаційних матеріалів щодо проведених заходів | протягом року |
Фотозвіт
2015-2016 н.р.
Майстер-клас учителів філологічного
та суспільно-гуманітарного циклу
11 березня 2016 року на базі Краматорської ЗОШ № 4 відбувся заключний етап міського конкурсу “Краще шкільне методичне об’єднання”. Нашу школи представляли вчителі філологічного та суспільно-гуманітарного циклу, які стали переможцями в окружному етапі. Педагогами було представлено майстер-клас на тему “Використання нетрадиційних технологій навчання з метою розвитку креативності учнів”. Особлива увага приділялася інтерактивним технологіям навчання, оскільки саме інтерактивне навчання є одним із інноваційних підходів, що здатний формувати активну, творчу, самодостатню креативну особистість.
Блог учителів філологічного та суспільно-гуманітарного циклу
Семінар для вчителів англійської мови
20 жовтня 2015 року на базі нашої школи було проведено семінар для вчителів англійської мови ІІІ освітнього округу з теми «Сучасний урок англійської мови», на якому були присутні педагоги зі шкіл № 10, 16, 21, 30 та КУГ. Учителі нашої школи Врублевська Ольга Вікторівна та Пашкевич Лариса Іванівна гостинно зустріли колег.
У практичному блоці Врублевська О.В. презентувала урок узагальнення та систематизації знань з теми «Shopping» для 6 класу. Теоретичний матеріал із даного питання висвітлила Пашкевич Л.І., яка нагадала присутнім структуру, цілепокладання сучасного уроку англійської мови. Особливу увагу звернула на самоаналіз уроку.
2014-2015 н.р.
25 березня 2015 року учні 7-А класу “вирушили” у подорож до Київської Русі. У цьому їм допоміг учитель історії Печерська О.В. На відкритому уроці педагог запропонував учням розв’язати цікаві завдання:
- “Бокс маршрутних карт”
- “Історичний калейдоскоп”
- “Портретна галерея”
- “Розбитий хронометр”
- “Знавці культури”
- “Відсік понять”
- “Хто більше”
Нестандартний урок був спрямований на повторення та узагальнення матеріалу з теми “Виникнення та розвиток Київської Русі”, розвиток критичного мислення, формування навичок роботи з різними історичними джерелами, умінь робити висновки та узагальнення.
17 березня 2015 року учитель історії Бобух М.А. провела відкритий урок в 9-Б класі з теми: «Вікторианська Британія». Педагог спроектував урок відповідно до сучасних вимог. Вдало була організована робота в групах, використовувалися інтерактивні методи навчання. Учні представили підготовлені презентаційні матеріали щодо соціально-економічного та політичного розвитку Британії в 60-х роках ХІХ століття.