ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ

2020-2021 навчальний рік

27 жовтня  2020 року було проведено засідання педагогічної ради “Дистанційне навчання та перехід на змішане навчання- реалії сьогодення чи зумовлення часу”

Розглянуто основні питання:

1.1 Особливості організації навчально-виховного процесу в умовах карантину

1.2 Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти та науки України від 07.09.2020 року №1115

1.3 Онлайн- сервіси для організації дистанційного навчання (з досвіду роботи педагогічних працівників, що атестуються)

1.3.1 Інструменти взаємодії з учнями

  • NZ. ua
  • Padlet

1.3.2 Платформи для відео-конференцій

  • Meet
  • Zoom

1.3.3 Ресурси зі створення тестів, завдань

  • Google – форми
  • Wordwall
  • Learningsapps
  • Testipad
  • QR-код

1.4 Положення про організацію навчально -виховного процесу в умовах дистанційного навчання  в Краматорській ЗОШ І-ІІІ ст.№26 (проєкт)

2. Адаптація учнів 1-х класів до навчання у новому освітньому середовищі

3. Аналіз відвідування учнями навчальних занять

4. Стан організації харчування учнів 1-11 класів

5. Про атестацію педагогічних працівників у 2020-2021 навчальному році

6. Створення виховної системи в онлайн-просторі. Робота колективу з соціального захисту учнів пільгової категорії та профілактика правопорушень

7. Про затвердження кандидатур 11-го класу на нагородження золотими й срібними медалями та учнів 9-го класу на отримання свідоцтв з відзнакою

8. Самоосвітня діяльність педагогічних працівників у 2020 році

2019-2020 навчальний рік

28 грудня 2019 року було проведено засідання педагогічної ради з теми «Самоефективність особистості – фактор, який впливає на професійну самореалізацію».

Розглянуто основні питання:

1.1. Сертифікація – як новий підхід до визначення кваліфікації вчителів.   Т.М.Валавіна,   Я.С.Тарасенко

1.2. Особливості підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Формальна, неформальна та інформальна освіта педагога.  Я.С.Тарасенко

1.3. Розвиток професійної компетентності педагога в міжатестаційний період

(з досвіду роботи педагогічних працівників, що атестуються).

1.3.1. Формування соціокультурної компетенції методами стимулювання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів при вивченні англійської мови.  Ю.О.Щербак

1.3.2.   Управління процесом формування ключових життєвих компетентностей через організацію навчально-пізнавальної діяльності на уроках.   М.А.Бобух

1.3.3. Розвиток загальної креативності учнів початкової школи у групі продовженого дня  загальноосвітнього навчального закладу.  В.А.Валавіна

1.3.4. Застосування інноваційних методів роботи як засіб реалізації особистісно орієнтованого підходу до навчання і виховання учнів із особливими потребами. Н.Ф.Тимко

2.1. Психологічна адаптація першокласників – основа успішного навчання в НУШ. А.С.Приходько

2.2. Нові підходи до навчання і викладання в умовах Нової української школи. Я.С.Тарасенко

Педагоги познайомилися з новими нормативними документами та взяли активну участь у тренінгових заняттях.


2017 – 2018 навчальний рік

15 березня 2018 року

Було розглянуто  такі питання:

  1. Здоров’язберігаюча педагогіка. Складові здоров’я
  2. Система роботи навчального закладу щодо збереження та укріплення здоров’я
  3. Робота з батьками щодо організації формування та збереження здоров’я учнів
  4. Здоров’я вчителя
  5. Організування завершення навчального року та проведення ДПА

29 грудня 2017 року

Педагогічна рада проводилася з проблеми «Проектування творчого зростання вчителя та учня в системі особистісно зорієнтованого діяльнісного навчання й виховання на засадах інтеграції змісту освіти», розглянуто було такі питання:

  1. Інтеграційні процеси в освіті, спрямовані на формування цілісної системи знань і вмінь особистості, розвиток їх творчих здібностей та понтенційних можливостей
  2. Практичний блок з теоретичного питання. Залучення учнів до дослідницької діяльності на уроках природознавства (з досвіду роботи над експерементальним науково-розвивальним проектом “Фізика та початкова освіта”)
  3. Практикум. Інтегрований урок
  4. Презентація досвіду роботи вчителів, які атестуються у 2018 році
  5. Аналіз успішності учнів 3-11 класів за результатами І семестру 2017-2018 н.р.
  6. Аналіз стану викладання математики
  7. Аналіз стану викладання інформатики
  8. Особливості періоду адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі
  9. Стан організації харчування учнів 1-11 класів у І семестрі 2017-2018 н.р.
  10. Стан профілактичної роботи з учнями у 2017 році
  11. Виконання плану заходів з організації Цивільного Захисту в 2017 році
  12. Аналіз стану відвідування учнями занять у І семестрі 2017-2018 н.р.
  13. Аналіз роботи педагогічного колективу школи щодо виконання правил безпеки життєдіяльності під час навчально-виховного процесу та профілактики травматизму
  14. Вибір предмету для складання ДПА учнями 9-х класів

30 жовтня 2017 року

Педагогічна рада проводилася з проблеми «Індикатори сучасної якісної освіти: інноваційна діяльність, творчо-пошукова активність, продуктивна співпраця учасників навчально-виховного процесу», розглянуто було такі питання:

  1. Реформування сучасної середньої освіти. Основні засади нового Закону України «Про освіту»
  2. Концепція нової української школи. Нові стандарти освіти.
  3. Практика застосування законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо функціонування освітньої сфери в Донецькій області (Основні тези виїзного засідання Комітети Верховної Ради України з питань науки і освіти).
  4. Стратегія розвитку школи – перехід до нової української школи (презентація інноваційної діяльності педагогічного колективу в 2017-2018 н.р.).
  5. Аналіз стану викладання основ здоров’я в 1-9 класах.
  6. Створення оптимальних умов для успішної адаптації першокласників.
  7. Аналіз відвідування учнями школи навчальних занять.
  8. Робота колективу з соціального захисту учнів пільгових категорій.

IMG_20171031_101608 IMG_20171031_101948 IMG_20171031_102029(1) IMG_20171031_114710 IMG_20171031_120356

 

31 серпня 2017 року

Педагогічна рада була присвячена розгляду таких питань:

1. Аналіз роботи школи за 2016-2017 навчальний рік. Особливості організації навчально-виховного процесу в сучасній школі – визначення пріоритетних напрямів діяльності на 2017-2018 навчальний рік.

2. Про результати ЗНО – 2017: успіхи, проблеми, шляхи підвищення якості знань.

3. Нова українська школа: простір освітніх можливостей.

4. Затвердження навчального та річного плану роботи школи, плану роботи методичної ради.

5. Звітування директора школи.

image-0-02-04-7a42d66168eff05a9eb566be903fb07d149dd2b30ec2c97cbfffafa3ee01d5e6-V

image-0-02-04-13c827d30884e992611825e591df438772bbde1da71bce1d2af80898c9f4c0e5-V

image-0-02-04-269a82a5867fd89785fd29925a8e17b85c576f8645e766cfa11efafcd18e462a-V

image-0-02-05-38affb3304861cb42606c4bd76311694fbed619bab6f1c47b1becb605c820d3b-V


2016 – 2017 навчальний рік

29 серпня 2016 року

Аналіз роботи педагогічного колективу за підсумками 2015-2016 навчального року, визначення основних завдань роботи на 2016-2017 навчальний рік

DSCN5998DSCN6002 DSCN6005  DSCN6017

 


2015 – 2016 навчальний рік

28 жовтня 2015 року

«Креативність у структурі педагогічної діяльності
як складова адаптаційних можливостей особистості»

ПЛАН
проведення педагогічної ради з теми

І. ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК

1.1. Креативність – важлива умова розвитку інноваційної та успішної особистості.
1.2. Використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів.
1.3. Роль сім’ї у формуванні креативності дітей.

ІІ. ПРАКТИЧНИЙ БЛОК

2.1. Розвиток творчого потенціалу вчителів (тренінг).
2.2. Результати діагностування готовності педагогічного колективу до вирішення завдань із виховання креативної особистості.

ІІІ. ПІДСУМКОВА ЧАСТИНА

  1. Адаптація учнів 1-х класів до навчання.

  2. Психолого-педагогічні аспекти адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання.

  3. Результати проходження учнями обов’язкового щорічного медичного обстеження.

  4. Аналіз роботи школи щодо забезпечення прав і законних інтересів дітей із груп соціального захисту.

Переглянути презентації

Тренінг

Презентація  переглянути

Презентація  переглянути

Презентація  переглянути

/Files/images/281015/IMAG1994.jpg /Files/images/281015/IMAG1974.jpg

/Files/images/281015/IMAG1954.jpg /Files/images/281015/IMAG1951.jpg

/Files/images/281015/IMAG1961.jpg /Files/images/281015/IMAG1977.jpg

/Files/images/281015/IMAG1968.jpg /Files/images/281015/IMAG1981.jpg

/Files/images/281015/IMAG1987_BURST002_COVER.jpg /Files/images/281015/IMAG1994.jpg

28 серпня 2015 року

Під час засідання педагогічної ради було детально проаналізовано результати роботи педагогічного колективу школи в 2014-2015 навчальному році, визначено основні задачі, які слід розв’язати в 2015-2016 навчальному році:

-забезпечення сучасної якісної освіти на основі формування ключових компетенцій особистості, визначених державними стандартами, через створення освітнього простору, розвитку та соціалізації особистості;
– проведення системи методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, побудова відкритого простору для розвитку, самоосвіти, апробації інновацій в системі навчально-виховного процесу;
– формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал;
– створення цілісної моделі виховної системи, яка б сприяла формуванню громадянина, патріота; інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе й оточуючий світ;
– формування адекватних знань та уявлень про соціально-політичні події в країні, розвиток критичного мислення в дітей;
соціально-психологічний захист дітей із вразливих сімей та сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах.

/Files/images/021015/20150828_092841.jpg /Files/images/021015/20150828_095541.jpg

/Files/images/021015/20150828_095549.jpg /Files/images/021015/20150828_101856.jpg