STEM у дії: юні програмісти створюють ігри у Scratch! 
З 17 по 20 березня учні 5-6 класів під керівництвом Ксенії Колісник, учителя інформатики, презентували свої унікальні ігрові проєкти, створені в середовищі Scratch.
Це не просто ігри – це результат їхньої творчості, логічного мислення та наполегливості!
Проєкти стали яскравим прикладом STEM-освіти, де гармонійно поєдналися наука, технології, інженерія та математика. Діти не тільки навчалися кодувати, а й будували алгоритми, вирішували завдання та вчилися презентувати свої ідеї.
STEM відкриває перед дітьми безмежні можливості, і ми пишаємося їхнім ентузіазмом та прагненням до знань! Попереду – ще більше цікавих проєктів та відкриттів! 
З 17 по 20 березня учні 5-6 класів під керівництвом Ксенії Колісник, учителя інформатики, презентували свої унікальні ігрові проєкти, створені в середовищі Scratch.
Проєкти стали яскравим прикладом STEM-освіти, де гармонійно поєдналися наука, технології, інженерія та математика. Діти не тільки навчалися кодувати, а й будували алгоритми, вирішували завдання та вчилися презентувати свої ідеї.
#STEMвесна2025
STEM та програмування: створюємо геометричні шедеври у Python!
Учні 7-го класу разом з учителем інформатики, Ксенією Колісник, занурилися у світ програмування та математики, розробляючи геометричні зображення за допомогою графічного модуля Turtle у Python. ![]()
![]()
Учні не просто кодували, а перетворювали математичні розрахунки на справжні візуальні композиції! Попереду ще більше цікавих завдань та відкриттів. ![]()
![]()