ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ
2020-2021 навчальний рік
27 жовтня 2020 року було проведено засідання педагогічної ради “Дистанційне навчання та перехід на змішане навчання- реалії сьогодення чи зумовлення часу”
Розглянуто основні питання:
1.1 Особливості організації навчально-виховного процесу в умовах карантину
1.2 Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти та науки України від 07.09.2020 року №1115
1.3 Онлайн- сервіси для організації дистанційного навчання (з досвіду роботи педагогічних працівників, що атестуються)
1.3.1 Інструменти взаємодії з учнями
- NZ. ua
- Padlet
1.3.2 Платформи для відео-конференцій
- Meet
- Zoom
1.3.3 Ресурси зі створення тестів, завдань
- Google – форми
- Wordwall
- Learningsapps
- Testipad
- QR-код
1.4 Положення про організацію навчально -виховного процесу в умовах дистанційного навчання в Краматорській ЗОШ І-ІІІ ст.№26 (проєкт)
2. Адаптація учнів 1-х класів до навчання у новому освітньому середовищі
3. Аналіз відвідування учнями навчальних занять
4. Стан організації харчування учнів 1-11 класів
5. Про атестацію педагогічних працівників у 2020-2021 навчальному році
6. Створення виховної системи в онлайн-просторі. Робота колективу з соціального захисту учнів пільгової категорії та профілактика правопорушень
7. Про затвердження кандидатур 11-го класу на нагородження золотими й срібними медалями та учнів 9-го класу на отримання свідоцтв з відзнакою
8. Самоосвітня діяльність педагогічних працівників у 2020 році
2019-2020 навчальний рік
28 грудня 2019 року було проведено засідання педагогічної ради з теми «Самоефективність особистості – фактор, який впливає на професійну самореалізацію».
Розглянуто основні питання:
1.1. Сертифікація – як новий підхід до визначення кваліфікації вчителів. Т.М.Валавіна, Я.С.Тарасенко
1.2. Особливості підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Формальна, неформальна та інформальна освіта педагога. Я.С.Тарасенко
1.3. Розвиток професійної компетентності педагога в міжатестаційний період
(з досвіду роботи педагогічних працівників, що атестуються).
1.3.1. Формування соціокультурної компетенції методами стимулювання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів при вивченні англійської мови. Ю.О.Щербак
1.3.2. Управління процесом формування ключових життєвих компетентностей через організацію навчально-пізнавальної діяльності на уроках. М.А.Бобух
1.3.3. Розвиток загальної креативності учнів початкової школи у групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу. В.А.Валавіна
1.3.4. Застосування інноваційних методів роботи як засіб реалізації особистісно орієнтованого підходу до навчання і виховання учнів із особливими потребами. Н.Ф.Тимко
2.1. Психологічна адаптація першокласників – основа успішного навчання в НУШ. А.С.Приходько
2.2. Нові підходи до навчання і викладання в умовах Нової української школи. Я.С.Тарасенко
Педагоги познайомилися з новими нормативними документами та взяли активну участь у тренінгових заняттях.
2017 – 2018 навчальний рік
15 березня 2018 року
Було розглянуто такі питання:
- Здоров’язберігаюча педагогіка. Складові здоров’я
- Система роботи навчального закладу щодо збереження та укріплення здоров’я
- Робота з батьками щодо організації формування та збереження здоров’я учнів
- Здоров’я вчителя
- Організування завершення навчального року та проведення ДПА
29 грудня 2017 року
Педагогічна рада проводилася з проблеми «Проектування творчого зростання вчителя та учня в системі особистісно зорієнтованого діяльнісного навчання й виховання на засадах інтеграції змісту освіти», розглянуто було такі питання:
- Інтеграційні процеси в освіті, спрямовані на формування цілісної системи знань і вмінь особистості, розвиток їх творчих здібностей та понтенційних можливостей
- Практичний блок з теоретичного питання. Залучення учнів до дослідницької діяльності на уроках природознавства (з досвіду роботи над експерементальним науково-розвивальним проектом “Фізика та початкова освіта”)
- Практикум. Інтегрований урок
- Презентація досвіду роботи вчителів, які атестуються у 2018 році
- Аналіз успішності учнів 3-11 класів за результатами І семестру 2017-2018 н.р.
- Аналіз стану викладання математики
- Аналіз стану викладання інформатики
- Особливості періоду адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі
- Стан організації харчування учнів 1-11 класів у І семестрі 2017-2018 н.р.
- Стан профілактичної роботи з учнями у 2017 році
- Виконання плану заходів з організації Цивільного Захисту в 2017 році
- Аналіз стану відвідування учнями занять у І семестрі 2017-2018 н.р.
- Аналіз роботи педагогічного колективу школи щодо виконання правил безпеки життєдіяльності під час навчально-виховного процесу та профілактики травматизму
- Вибір предмету для складання ДПА учнями 9-х класів
30 жовтня 2017 року
Педагогічна рада проводилася з проблеми «Індикатори сучасної якісної освіти: інноваційна діяльність, творчо-пошукова активність, продуктивна співпраця учасників навчально-виховного процесу», розглянуто було такі питання:
- Реформування сучасної середньої освіти. Основні засади нового Закону України «Про освіту»
- Концепція нової української школи. Нові стандарти освіти.
- Практика застосування законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо функціонування освітньої сфери в Донецькій області (Основні тези виїзного засідання Комітети Верховної Ради України з питань науки і освіти).
- Стратегія розвитку школи – перехід до нової української школи (презентація інноваційної діяльності педагогічного колективу в 2017-2018 н.р.).
- Аналіз стану викладання основ здоров’я в 1-9 класах.
- Створення оптимальних умов для успішної адаптації першокласників.
- Аналіз відвідування учнями школи навчальних занять.
- Робота колективу з соціального захисту учнів пільгових категорій.
31 серпня 2017 року
Педагогічна рада була присвячена розгляду таких питань:
1. Аналіз роботи школи за 2016-2017 навчальний рік. Особливості організації навчально-виховного процесу в сучасній школі – визначення пріоритетних напрямів діяльності на 2017-2018 навчальний рік.
2. Про результати ЗНО – 2017: успіхи, проблеми, шляхи підвищення якості знань.
3. Нова українська школа: простір освітніх можливостей.
4. Затвердження навчального та річного плану роботи школи, плану роботи методичної ради.
5. Звітування директора школи.
2016 – 2017 навчальний рік
29 серпня 2016 року
Аналіз роботи педагогічного колективу за підсумками 2015-2016 навчального року, визначення основних завдань роботи на 2016-2017 навчальний рік
2015 – 2016 навчальний рік
28 жовтня 2015 року
«Креативність у структурі педагогічної діяльності
як складова адаптаційних можливостей особистості»
ПЛАН
проведення педагогічної ради з теми
І. ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК
1.1. Креативність – важлива умова розвитку інноваційної та успішної особистості.
1.2. Використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів.
1.3. Роль сім’ї у формуванні креативності дітей.
ІІ. ПРАКТИЧНИЙ БЛОК
2.1. Розвиток творчого потенціалу вчителів (тренінг).
2.2. Результати діагностування готовності педагогічного колективу до вирішення завдань із виховання креативної особистості.
ІІІ. ПІДСУМКОВА ЧАСТИНА
-
Адаптація учнів 1-х класів до навчання.
-
Психолого-педагогічні аспекти адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання.
-
Результати проходження учнями обов’язкового щорічного медичного обстеження.
-
Аналіз роботи школи щодо забезпечення прав і законних інтересів дітей із груп соціального захисту.
Переглянути презентації
28 серпня 2015 року
Під час засідання педагогічної ради було детально проаналізовано результати роботи педагогічного колективу школи в 2014-2015 навчальному році, визначено основні задачі, які слід розв’язати в 2015-2016 навчальному році:
-забезпечення сучасної якісної освіти на основі формування ключових компетенцій особистості, визначених державними стандартами, через створення освітнього простору, розвитку та соціалізації особистості;
– проведення системи методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, побудова відкритого простору для розвитку, самоосвіти, апробації інновацій в системі навчально-виховного процесу;
– формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал;
– створення цілісної моделі виховної системи, яка б сприяла формуванню громадянина, патріота; інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе й оточуючий світ;
– формування адекватних знань та уявлень про соціально-політичні події в країні, розвиток критичного мислення в дітей;
– соціально-психологічний захист дітей із вразливих сімей та сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах.