“Тиждень сталої енергії”

З метою формування свідомого ставлення до необхідності економного та ефективного використання споживаних енергоресурсів та популяризації відновлення джерел для отримання чистої, безпечної та ефективної енергії в період з 21.09.2020р. по 27.09.2020 року в школі були проведені наступні заходи:

Написання тематичних диктантів на уроках української мови та літератури:

5 – і класи «Екологічний будинок»,

6 – і класи «Сонячні колектори»,

7 – і класи «Епоха електрики»,

8 – і класи «Незвичайний ліхтар»,

9 – і класи «Живі батарейки».

Тематичні години з учнями, мета яких  формування свідомого ставлення до необхідності економного та ефективного використання споживаних енергоресурсів.

1 класи – «Домашні електроприклади. Гра – подорож в країну ощадливих»,

2 класи –   «Що таке стала енергія, її приклади»,

3 класи – пізнавальна гра «Збережемо енергію не виходячи з дому»,

4 класи – «Хвилини економії та бережливості»;

5 класи – «Зелена» енергія

6-7 класи – «Економія енергоресурсів – в кожен дім»,

8-9 класи – «Альтернативні джерела енергії»,

10-11 класи – «Енерго- та ресурсозбереження в нашій країні»;

Тематична виставка у шкільній бібліотеці книг з метою формування свідомого ставлення до необхідності економного та ефективного використання споживаних енергоресурсів та популяризації відновлення джерел для отримання чистої, безпечної та ефективної енергії;

Конкурс малюнків на тему «Збережемо енергію-збережемо майбутнє!»

Рейд шкільного самоврядування по перевірці енергозбереження «Як ми економимо електроенергію»: полювання за кіловатами.

Інформаційні хвилинки на уроках фізики «Відновлювані джерела енергії» для учнів 7-11 класів;

На уроках фізики, інформатики та трудового навчання проведено інструктажі з:

правил користування електричними приладами;

правил поведінки у разі пошкодження електричних пристроїв, обриву проводів.

Перегляд мультимедійних презентацій на уроках інформатики «Врятуй планету від темряви» для учнів початкової школи. 

Перегляд відеофільму «Журнал Лампочкина» на уроках інформатики для учнів 5-9 класів;

Створення колажу «Мій ресурсоефективний дім: чи я в домі господар?» після перегляду відеофільму.

Залишити відповідь