З метою формування свідомого ставлення до необхідності економного та ефективного використання споживаних енергоресурсів та популяризації відновлення джерел для отримання чистої, безпечної та ефективної енергії в період з 21.09.2020р. по 27.09.2020 року в школі були проведені наступні заходи:
Написання тематичних диктантів на уроках української мови та літератури:
5 – і класи «Екологічний будинок»,
6 – і класи «Сонячні колектори»,
7 – і класи «Епоха електрики»,
8 – і класи «Незвичайний ліхтар»,
9 – і класи «Живі батарейки».
Тематичні години з учнями, мета яких формування свідомого ставлення до необхідності економного та ефективного використання споживаних енергоресурсів.
1 класи – «Домашні електроприклади. Гра – подорож в країну ощадливих»,
2 класи – «Що таке стала енергія, її приклади»,
3 класи – пізнавальна гра «Збережемо енергію не виходячи з дому»,
4 класи – «Хвилини економії та бережливості»;
5 класи – «Зелена» енергія
6-7 класи – «Економія енергоресурсів – в кожен дім»,
8-9 класи – «Альтернативні джерела енергії»,
10-11 класи – «Енерго- та ресурсозбереження в нашій країні»;
Тематична виставка у шкільній бібліотеці книг з метою формування свідомого ставлення до необхідності економного та ефективного використання споживаних енергоресурсів та популяризації відновлення джерел для отримання чистої, безпечної та ефективної енергії;
Конкурс малюнків на тему «Збережемо енергію-збережемо майбутнє!»
Рейд шкільного самоврядування по перевірці енергозбереження «Як ми економимо електроенергію»: полювання за кіловатами.
Інформаційні хвилинки на уроках фізики «Відновлювані джерела енергії» для учнів 7-11 класів;
На уроках фізики, інформатики та трудового навчання проведено інструктажі з:
правил користування електричними приладами;
правил поведінки у разі пошкодження електричних пристроїв, обриву проводів.
Перегляд мультимедійних презентацій на уроках інформатики «Врятуй планету від темряви» для учнів початкової школи.
Перегляд відеофільму «Журнал Лампочкина» на уроках інформатики для учнів 5-9 класів;
Створення колажу «Мій ресурсоефективний дім: чи я в домі господар?» після перегляду відеофільму.